Adventspyntning klar äntligen...

Nu börjar det bli klart inför första advent här hemma. Orkar inte pynta som förr så det får räcka ändå. Vi har ju inte jularna här längre ändå. Vi är hos gubbens äldsta son där det är gott om plats för alla.
 
 
Jag satte upp på jobbet i går också på vår mindre avdelning och lade på dukar på den stora avdelningen och jag satte upp inne hos mina ena dam i går. Blev så fint och mysigt. Idag ska sätta upp inne hos en av våra herrar och min andra dam jag är kontskatman för. Sedan är det klart så när som på granen. Men den brukar vi ta fram lagom till Lucia.
 
Jag hade så ont i min rygg i går när jag kom hem och min höft så jag har inte sovit mycket i natt. Tur jag jobbar kväll i dag med. Jag ska bara vila och låta värkisarna ta kraft innan jag ska i väg så jag orkar med resten på jobbet.
 
Nu ska jag i alla fall ta lite kaffe och spela en stund innan jag ska göra mig iordning för jobb.