Äntligen...

Ja nu är jag äntligen klar med min köksgardin. Har tagit lite tid iom att jag inte kunnat virka varje dag eller så långa stunder åt gången för värken. Men nu fick jag upp den i fönstret i går minsann. Blev väl bra, men jag är ovan och tycker det är lite tomt på sidorna utan paneler. Så nu fundilerar jag på att virka till antingen två paneler eller ev cafegardiner nertill. Får se hur det blir med det.
 
 som sagt, tycker det känns lite tomt....
 
Idag ska jag väl försöka få klart doptallriken och jag har två projekt till att göra klar som är på beställning. En tallrik till inför en namngivningsceremoni och en födelsedagspresent till min styvsyster. Så sysselsättningsproblem har jag inte just nu, det är bara det där om när och om min kropp vill samarbeta lite.
 
I övrigt ska jag föröska ta tag i städ här i dag igen. Linda fäller så nu har vi fått ihop minst två hundar till av henne i pälstufsar på golven här och i möbler. Men det ska väl ge sig tycker jag. Det verkar som hon slutat löpa nu i alla fall.
 
Idag ringde vi igen och fick äntligen tag i en ansvarig person på bostadsbolaget vi hyr av ang bokning av kvarterslokalen och alla var bokade hela den helgen. Så det blir till att acckordera ut våra jyckar och knö här alla :P Ja ja finns det stjärterum så finns det hjärterum som man säger. Ska bli spännande detta...
 
Näe nu kaffe och lite frukost efter dusch...