Valborg och brölloppsdag...

Ja det har jag firat med att ha jobbat sen 07:30 idag. Gubben bjöd mig på lunch på restaurang i går redan med tanke på att jag skulle jobba i dag. Jag måste varva ner och vila lite först. Det har varit ett jäkla tempo på jobbet. Så nu har jag precis intagit en värktablett och lite kaffe och ska sitta och skrota lite framför datorn tänkte jag. Nu är ju sovrummet äntligen klart. Och det blir nog bra när skivan jag beställt kommer så jag kan göra min sänggavel. 
 
 
Blev betydligt bättre utan det hiskeligt stora skrivbordet. Jag ska bara ha nån liten hurts för skrivaren och lite papper tänkte jag. 
 
 
 
 Detta stod på bordet när jag kom hem idag. Gubben har ordnat <3
 
 
 
 
I morgon är jag ledig i alla fall och det är skönt. Och jag hoppas få sova en stund på morgonen då...