Rekonditionering och hårfärgning...

Jisses vad leabruten jag var i kroppen i går och i dag efter måndagens läkarbesök. Men det har i alla fall gått bra att jobba. Förutom att jag fått vara ensam båda dagarna mellan 07-09 för det inte kommit någon helt enkelt. Men det har varit lugnt, när nästa man kommit frammåt 9 tiden har det bara varit en eller två kvar att ta upp.  Men så är jag helt slut nu också. Idag hann jag i alla fall med att storstäda buren åt stackars Kajsa som inte fått gjort det på den veckan jag varit borta. Denna gången hade hon fått mat i alla fall och vatten.
 
När jag kom hem i dag var jag först upp till vinden och hämtade ner en portabel platt dataskärm jag ska skicka till dottern i morgon. Och sedan gick jag ut för att rekonditionera bilen inuti. Såg ut som fan men bilbarnstolarna som stått i har fördärvat lädret i baksätet så det var inte så mycket jag kunde göra åt det tyvärr. Fast jag hade riktig lädervårdsprodukt. Nu är jag helt slut i ryggen och armarna. Men tänkte att det var likabra nu när jag har hela dagen i morgon på mig att återhämta mig och till kl 14 på fredag då jag börjar jobba igen. Dammsuga och fixa resten inuti får gubben göra själv sen. Han går med HolterEKG till i morgon så han kanske ska hålla sig lite halvlugn. Dom ringde från hjär här och ville han skulle komma upp för det och sedan ska han få en kallelse till det årliga ultraljudet av hjärta han brukar göra här hos sin hjärtläkare.
 
Just nu sitter jag med en kopp gott kaffe och har precis gnott in hårfärg i skallen. Fick mig ett infall när vi handlade på vägen hem. Får se hur detta blir då...