Seg kropp och fin uteplats...

Nu har jag snörvlat i en hel vecka, idag först har det lättat lite. Men nu har jag börjat hosta i stället. Är helt slut i kroppen. Ska hålla mig hemma i morgon också och se hur det känns tidigt i morgon, annars får jag ringa VC och få en tid och få ett intyg för några dagar så jag får återhämta mig lite så det inte tar om igen lika fort.
 
Gubben har varit duktig i alla fall och gjort nästan klart på uteplatsen.
 
Bara lite stora gröna växter och annat som ska på plats
 
I övrigt har det varit en seg vecka med denna förkylning i kroppen. Inte mycket man orkar. Duschade häromdan och vart så slut så jag slocknade på soffan i 2,5 timme efter. Ja ja ska välan överleva detta också. Ont krut förgås inte så lätt...
Nu ska jag ta lite nybryggt kaffe och en pläd och krypa ner i min solstol på uteplatsen och hoppas på att grannarna håller fan på sig i dag...