Gotland...

Nu är vi inne på sista dagen här på Gotland. Det har varit varmt och skönt. Det fläktar gott hela tiden iom att det är havsluft. Och tur är väl det. Första dagen var vi med dotra till hennes jobb på museet och gick med hennes giudtur på engelska. Hon är så jäkla duktig. 
 
 
Två av hennes kompisar gick med i full mundering från deras hird här. Det var uppskattat. Igår var vi på marknad i Fårösund alldeles vid färjeläget till Fårö. Men vi åkte aldrig över för gubben fick hjärtkänningar så vi fick åka hem åt istället. Men i dag ska vi åt det hållet igen på ett armé och flygvapensmuseeum. Ska bli spännande och i alla fall vad gubben tycker är lite intressantare än marknad hehehe. I morgon blir det färd hemåt. Vi ska sanna till hos gubbens syster i Ösmo o hälsa på och han vill åka runt och titta där han har bott. Så vi är väl inte hemma förrän sent i morgonkväll. 
 
Jag är ganska sliten just nu. Trots att jag år bra i värmen. Men man kan inte vila och koppla bort som jag gör hemma. Men såååå skönt att ha kommit hem ifrån allt ett tag. Toksaknar djuren men samtidigt lite frihet att inte behöva tänka på promenader och allt annat runt dom. Jag har en veckas semester kvar på hemmaplan sedan. Och tror jag behöver det för att varva ner inför jobbstarten. 
 
Nu ska jag snart sätta på kaffe för nu börjar gubbe och dotter röra på sig i sängarna här....