Städdag...

Har fått hålla mig hemma sjukskriven sen i tisdags nu. Ska stanna hemma i morgon med.  I morgon och helgen är schemaledigt. Sen hoppas jag att min kropp går med på att ta nya tag på måndag.
 
Gubben har haft en städdag i dag. Jag har bara dammat lite i vardagsrummet och städat hos Kajsa. Så mycket mer har jag inte orkat faktiskt. Det är skitjobbigt detta att sitta och känna att man borde göra mer, men inte ha någon energi eller kraft att genomföra. Man får  dåligt samvete och det känns som man är en belastning och svag. Ja ja, det är som det är med det.
 
Resterande av dagen ska vi ta det lugnt i alla fall. Jag tänkte att solen skulle brukat allvar under dagen men den gömde sig bakom mörka moln tyvärr. Ska väl ändå försöka halta med runt på en halvlång promenad med hundarna senare.
 
Nu väntar jag bara på att kaffet ska puttra klart så vi kan sätta oss med varsin kopp nykokt...